Tjek her hvordan arrangementerne gennemføres i Arena Nord, Det Musiske Hus og Maskinhallen og hvad der må aflyses

“Vi samler folk og skaber glæde”. Så kort og præcist udtrykker direktør Per Malmberg eksistensgrundlaget for Arenanord. Derfor er det vigtigt for os, at alle arrangementer gennemføres - selvfølgelig med høj sikkerhed og at det føles trygt at deltage for både gæster og optrædende.

“Vi har nu øvet os siden 15. august - og det er altså kommet så vidt, at vi får uopfordrede henvendelser fra kunder og gæster, der skriver, at vores afvikling er til UG, og at det, de deltog i, var i orden sikkerhedsmæssigt. Det er vi meget glade for og taknemmelige over. Vi har indsat Tryghedsguider under arrangementer og vi overholder retningslinjerne udstukket af kultur og Sundhedsministeriet. Og er klar til at navigere fra dag til dag”, udtaler Per Malmberg.

Arena Nord, Maskinhallen og Det Musiske Hus får mange henvendelser dagligt omkring arrangementer og deres gennemførelse. Selvom proceduren er, at en aflysning fører til direkte kontakt til hver billet køber, så er det både forståeligt og naturligt, at folk har spørgsmål.

“Det er klart, at vores gæster er nysgerrige på, om deres billet er aktiv. Vi er altid klar ved telefonen eller på mail og Facebook, hvis der er spørgsmål - men det, der er bekymrende er, at nye billetkøbere ikke kommer til i samme tempo som tidligere”, siger Per Malmberg.

Arena Nord, Maskinhallen og Det Musiske Hus har besluttet at gennemføre alle arrangementer. Som udgangspunkt. Men der kan dukke forhold op, der gør, at et arrangement må flyttes.

“Vi har eksempelvis udenlandske artister, der er nødt til at blive hjemme - eller store shows og koncerter med mere end 500 siddende gæster. Dem må vi parkere, og vente med at præsentere. Men det har også fået os til at tænke kreativt - hvad kan vi så tilbyde”? udtaler Per Malmberg.

I de kommende måneder vil der i samarbejde med musikere og musikbureauer blive præsenteret et par store danske artister - og kun et lille antal billetter bliver sat i salg. Arenaen ønsker at skabe nogle intime koncertoplevelser.

“Midt i aflysninger og udskydelser har vi virkelig glædet os til at præsentere noget nyt og overraskende for vores publikum. Og her er programmet”, slutter Per Malmberg

Arrangementer Arena Nord/Maskinhallen og Det Musiske Hus gennemfører og de overholder alle retningslinjer udstukket af Kultur og Sundhedsministeriet

Torsdag den 5. november

Carpark North 450 publikummer

Fredag og lørdag den 6. og 7. november

Bluesfestival siddende for 450 publikummer

Gennemføres med ændret line-up og begrænset antal gæster.

Alle koncerter i Maskinhallen og DMH

Alle gennemføres under retningslinjer fra udstukket fra kultur og sundhedsministeriet.

EM i kvindehåndbold gennemføres – vi håber på 1.500 gæster pr. aften – men afvikles også selv om der måske slet ikke må være tilskuer.

Julekoncerter med Stig Rossen

Overvejes flyttet til Arena Nord

Aflyste arrangementer eller ændret koncept

Nordic Ink / Nordic Brew

bliver aflyst

(Vi forsøger at lave noget ølsmagning for interesserede kunder i lounger)

Landsstævne Floorball slut oktober

er aflyst

Julecamp Cheerleading

er aflyst

DM i Brydning

Er aflyst

Året Julefrokost

er aflyst

Vi laver nyt koncept med julefrokost opdelt pr. firma i mødelokaler og standup sammen i Arenaen

Ørkenens Sønner

Er flyttet til 22. og 23. januar 2021

Chippendales

er aflyst og afvikles formentlig 2. oktober 2021

Erhvervs Get-Together

Er aflyst

Natholdet i DMH

er aflyst

Der er også kommet nye B2B bookinger som følge af Corona

Abildgaard Kirken

Har booket 5-6 arrangementer i Arena Nord – herunder gudstjeneste 24. december!

Vi har lejet vores kantine ud til at være testcenter for Corona – lejet af Regionen.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...